Vodafone şikayetimi iletmek istiyorum

Bunun dışında Vodafone hattınızdan 542 'yi, diğer operatörlerden ve Sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00'ı, yurt dışından 00 90 (542) 542 00 00'ı arayarak Vodafone Müşteri Hizmetlerine ulaşabilir ve şikayetinizi iletebilirsiniz.

Vodafone çekmeyen yer nasıl bildirilir?

4.5G kapsaması olmayan noktaları Vodafone Yanımda uygulaması, '4.5G yoksa 4.5GB var' sekmesi üzerinden işaretleyerek kampanyaya katılabilirsiniz. İşaretlenen bölgede 4.5G sinyali bulunmadığı Vodafone Kapsama Haritası üzerinden tespit edilirse 24 saat geçerli 4.5GB interneti kullanma hakkı kazanabileceksiniz.

Vodafone mail nasıl gönderebilirim?

Vodafone ile ilgili taleplerinizi iletmek adına netyardim@vodafone.com mail adresine ya da 0216) 556 31 73 nolu faks numarasına gönderim yapabilirsiniz. Vodafone ile ilgili şikayetlerinizi iletmek ve işlem yapmak adına 0 (542) 542 00 00'ı numarayı arayabilirsiniz.

Vodafone fax numarası nedir?

Vodafone Faks Numarası Nedir? Vodafone Net müşteri hizmetlerinde yaptırmak istediğiniz işlemler için talep formu doldurarak bu formu ya da diğer belgelerinizi (0216) 556 31 73 faks numarasından ulaştırabilirsiniz.

Müşteri hizmetlerini nereye şikayet edebilirim?

Bakanlığımız bünyesinde oluşturulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı” tüketicilerimizin karşılaştıkları sorunlara ilişkin çözüm yollarının sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözülmesi amacıyla başvurmaları gereken ilgili makamlara yönlendirildiği “bir çağrı merkezi” olarak hizmet vermektedir.

Vodafone çekmiyor ne yapmam lazım?

Probleminizi çözmek için aşağıdaki kontrolleri sağlayın:

  1. 1 Telefonunuzun uçak modunda olmadığından emin olun. …
  2. 2 Ardından mobil şebekenizi kullandığınızdan emin olmak için Wi-Fi'ınızı kapatın. …
  3. 3 Telefonunuza işletim sisteminizin son sürümünü yüklediğinizden emin olun.

Telefonum çekmiyor neden olabilir?

Telefonun sim kartını tanıyıp tanımadığını deneyin. Sağ üst köşede yer edinen sinyal enerjisini deneyin. … Eğer takmış olduğunuz telefonda da aynı şebeke problemi yaşıyorsanız sim kart arızalı olabilir. Başka sim kartını telefonunuza takıp deneyiniz şebeke problemi düzelirse sim kart arızalı olabilir.

Vodafone şikayet takibi menüsü nerede?

Şikayetinizi Yanımda İnternet Şikayet Yönetimi sayfasından takip edebilirsiniz. Şikayet yönetimi sayfasına ulaşmak için tıklayınız.